Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΜΑΣ
ΠΡΟΣ ΕΣΑΣ

Στόχος μας είναι να διατηρήσουμε την εμπιστοσύνη και την σιγουριά σας, χειριζόμαστε τα προσωπικά σας στοιχεία με σεβασμό και δίνοντάς σας τον έλεγχο.

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ποιες προσωπικές πληροφορίες συλλέγουμε και πώς τις χρησιμοποιούμε. Η λίστα των οντοτήτων που επεξεργάζονται τις πληροφορίες σας, ανάλογα με το πού δημιουργείτε έναν λογαριασμό, βρίσκεται πάνω από την ενότητα «Επικοινωνία».

Έχουμε καταβάλει κάθε προσπάθεια να κάνουμε τις εξηγήσεις μας σύντομες και απλές στην κατανόησή τους. Ωστόσο, εάν χρειάζεστε περαιτέρω πληροφορίες, ή έχετε οποιαδήποτε ερώτηση, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων χρησιμοποιώντας τα στοιχεία στην ενότητα ‘Επικοινωνία’ παρακάτω.

Εάν ποτέ κάνουμε μεγάλες αλλαγές στον τρόπο που χειριζόμαστε το απόρρητο, θα σας ενημερώσουμε. Αν χρειαστεί, θα ζητήσουμε επίσης την άδειά σας.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ
ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ

Η Δήλωσή μας περί Απορρήτου έχει σχεδιαστεί με εσάς κατά νου. Το πώς θα ισχύει για εσάς η δήλωση εξαρτάται από τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδράτε με εμάς. Για παράδειγμα:

  1. 1.
    Αγοράστε ένα εισιτήριο από εμάς, θα χρησιμοποιήσουμε τις πληροφορίες που παρέχετε για να εκπληρώσουμε τις υποχρεώσεις μας και των Συνεργατών Εκδήλωσης (καλλιτέχνης, προωθητής, δισκογραφική εταιρεία ή χώρος) προς εσάς κατά την παροχή αυτής της υπηρεσίας και, όπου επιτρέπεται, θα σας κρατάμε ενήμερους για άλλα γεγονότα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν.
  2. 2.
    Όταν περιηγείστε στις ιστοσελίδες μας, χρησιμοποιούμε cookies για να προσαρμόζουμε την εμπειρία σας, ευελπιστώντας να σας παρέχουμε απρόσκοπτη εμπειρία.

Οι επιλογές και τα δικαιώματά σας σε κάθε περίπτωση αναλύονται πιο λεπτομερώς παρακάτω.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Κάντε κλικ στο κάθε εικονίδιο για περισσότερες πληροφορίες ή σκρολάρετε προς τα κάτω για να διαβάσετε ολόκληρη την πολιτική.

Ποιες πληροφορίες έχουμε & που τις βρίσκουμε

Συλλέγουμε και αποθηκεύουμε διαφορετικούς τύπους πληροφοριών όταν δημιουργείτε έναν λογαριασμό, αγοράζετε εισιτήρια, επικοινωνείτε μαζί μας και χρησιμοποιείτε τους ιστότοπους, τις εφαρμογές και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μάθετε περισσότερα

Πώς χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες σας & γιατί

Συλλέγουμε και χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες σας για πολλούς λόγους όπως το να σας βοηθάμε να επισκεφθείτε θεάματα που σας αρέσουν, να μοιραζόμαστε τα νέα, για σκοπούς προώθησης και όπως αλλιώς απαιτείται από το νόμο. Μάθετε περισσότερα

Με ποιους ανταλλάσσουμε τις πληροφορίες σας & γιατί

Ανταλλάσσουμε τις πληροφορίες σας με Συνεργάτες των Εκδηλώσεων -όπως καλλιτέχνες, διοργανωτές, ή χώρους διεξαγωγής- όπως και με τρίτους που σχετίζονται με την παρεχόμενη υπηρεσία. Μάθετε περισσότερα

Οι επιλογές & τα δικαιώματά σας

Μεταξύ άλλων δικαιωμάτων, μπορείτε να επιλέξετε εάν θέλετε να λαμβάνετε από εμάς προωθητικό υλικό. Έχετε επίσης το δικαίωμα πρόσβασης στις πληροφορίες που έχουμε για εσάς. Μάθετε περισσότερα

Φροντίζοντας τις πληροφορίες σας

Λαμβάνουμε συνεχώς μέτρα ώστε να διασφαλίζουμε ότι οι πληροφορίες σας προστατεύονται, και τις διαγράφουμε με ασφάλεια όταν δεν χρειάζονται πλέον. Μάθετε περισσότερα

Επικοινωνήστε μαζί μας

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή σχόλια σχετικά με ή πώς χειριζόμαστε τις πληροφορίες σας, επικοινωνήστε μαζί μας. Μάθετε περισσότερα

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
ΠΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΕΧΟΥΜΕ &
ΠΟΥ ΤΙΣ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ

Όταν συλλέγουμε τα προσωπικά σας δεδομένα, τα αποθηκεύουμε στις βάσεις δεδομένων των πελατών μας, όπως οι πλατφόρμες έκδοσης εισιτηρίων για τη διαχείριση της πρόσβασής σας σε κάποια εκδήλωση, οι πλατφόρμες πληρωμών για την επεξεργασία των παραγγελιών σας, οι πλατφόρμες εξυπηρέτησης πελατών για τη διαχείριση τυχόν ερωτήσεων που έχετε και το σύστημα μάρκετινγκ για να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, ανάλογα με τις επιλογές σας.

Δεδομένης της παγκόσμιας φύσης της επιχείρησής μας, ορισμένα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε ενδέχεται να διαφέρουν και να μην είναι διαθέσιμα στην αγορά όπου έχετε λογαριασμό.

  • Όταν δημιουργείτε λογαριασμό και αγοράζετε εισιτήρια. Όταν έναν λογαριασμό, αγοράζετε ένα εισιτήριο,εγγράφεστε για προπώληση ή ένα εισιτήριο σας μεταφέρεται από φίλο, θα συλλέξουμε πληροφορίεςαπευθείας από εσάς. Ανάλογα με την υπηρεσία που παρέχουμε, αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν στοιχεία επικοινωνίας και χρέωσής σας, όπως το όνομα, τη διεύθυνση, τον ταχυδρομικό ή ταχυδρομικό κώδικα, το email, τον αριθμό τηλεφώνου και την πιστωτική σας κάρτα.
  • Όταν αγοράζετε εισιτήρια από τρίτους. Όπου αγοράζετε εισιτήρια από ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου τρίτων, το τρίτο μέρος θα μας στείλει πληροφορίες, όπως στοιχεία επικοινωνίας και χρέωσης και πληροφορίες σχετικά με την αγορά του εισιτηρίου σας, ώστε να σας διαθέσουμε εισιτήρια.
  • Όταν χρησιμοποιείτε τους ιστότοπους και τις εφαρμογές μας. Όταν χρησιμοποιείτε τους ιστότοπους ή τις εφαρμογές μας, ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε εργαλεία παρακολούθησης όπως cookie προγράμματος περιήγησης και φάρους ιστού και τεχνολογία όπως το GPS και το Wi-Fi για να συλλέγουμε παθητικά δεδομένα σχετικά με εσάς, όπως το πρόγραμμα περιήγησης και τη συσκευή που χρησιμοποιείτε, τη διεύθυνση IP σας, τοποθεσία, τον ιστότοπο από τον οποίο προέρχεστε, τι κάνατε και δεν χρησιμοποιήσατε τον ιστότοπο/την εφαρμογή μας ή τον ιστότοπο που επισκέπτεστε όταν φεύγετε από εμάς. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο συλλέγουμε αυτές τις πληροφορίες, ανατρέξτε στην Πολιτική Cookies
  • Εμπειρία θαυμαστή & υποστήριξη πελατών. Όταν επικοινωνείτε με τις ομάδες Υποστήριξης Πελατών με ερώτημα ή μας παρέχετε σχόλια, καταγράφουμε αυτή τη συνδιαλλαγή για αποδεικτικούς σκοπούς και για να παρέχουμε υποστήριξη σχετικά με το ερώτημά σας.
  • Όταν χρησιμοποιείτε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαδικτυακά δημόσια φόρουμ. Όταν χρησιμοποιείτε μια λειτουργία κοινωνικών μέσων στον ιστότοπο ή τις εφαρμογές μας και δημοσιεύετε σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων,ή δημοσιεύστε σε δημόσιο χώρο ή σε έναν από τους ιστότοπούς μας. Ο ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης θα μας παρέχει ορισμένες πληροφορίες για εσάς.
  • Όταν κάνετε κράτηση εισιτηρίων με πρόσβαση. Εάν έχετε απαιτήσεις προσβασιμότητας, θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι έχετε την καλύτερη εμπειρία όταν παρακολουθείτε εκδηλώσεις. Για να γίνει αυτό, πρέπει να συλλέξουμε λεπτομέρειες για τις απαιτήσεις σας. Το κάνουμε μόνο μία φορά, με τις απαιτήσεις σας και στη συνέχεια καταγεγραμμένες για την επόμενη φορά που θα επιστρέψετε για να αγοράσετε ένα προσβάσιμο εισιτήριο.
  • Όταν πουλάτε ένα εισιτήριο στο Ticketmaster. Καθώς μεταφέρουμε χρήματα σε εσάς, πρέπει να συλλέξουμε πληροφορίες όπως ένα έγκυρο αναγνωριστικό ως μέρος των απαιτήσεων Know Your Customer (KYC). Αφού επαληθευτεί η ταυτότητά σας, διαγράφουμε με ασφάλεια αυτές τις πληροφορίες. Ενδέχεται επίσης να συλλέξουμε πληροφορίες από εσάς όταν χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας ως πωλητής, συμπεριλαμβανομένων πρόσθετων στοιχείων ταυτοποίησης, όπως αριθμοί φορολογικού μητρώου.
  • Επεξεργασία δεδομένων παιδιών Στις λίγες περιπτώσεις που συλλέγουμε προσωπικές πληροφορίες από παιδιά, επιδιώκουμε πάντα τη γονική συναίνεση και θα συλλέγουμε αυτές τις πληροφορίες μόνο για τους σκοπούς που καθορίστηκαν όταν τις συλλέξαμε.
  • Προστασία επιτόπου κατά τη συμμετοχή σε εκδήλωση. Για να παρέχουμε έναν ασφαλή και ασφαλή ιστότοπο εκδηλώσεων, ενδέχεται να επεξεργαστούμε προσωπικές πληροφορίες για να μπορέσουμε να επιβάλουμε την κατάλληλη διαχείριση πρόσβασης, να επιβεβαιώσουμε τον σκοπό ενός ατόμου να βρίσκεται στον ιστότοπο ή για τυχόν ζητήματα που μπορεί να προκύψουν. Ως μέρος των πολιτικών και διαδικασιών διασφάλισης μας, επεξεργαζόμαστε προσωπικές πληροφορίες σχετικά με περιστατικά και την ευημερία των επισκεπτών.
  • Πληροφορίες που χρησιμοποιούνται για λόγους υγείας/ασφάλειας. Ενδέχεται να συλλέγουμε πληροφορίες από αγοραστές εισιτηρίων και συμμετέχοντες για σκοπούς συμμόρφωσης που σχετίζονται με λοιμώδη νοσήματα στον βαθμό που απαιτείται από την ισχύουσα νομοθεσία. Αυτές οι πληροφορίες μπορεί να περιλαμβάνουν ονόματα, στοιχεία επικοινωνίας, θέσεις θέσεων, καθώς και ώρες εισόδου και εξόδου.

Σε περιπτώσεις όπου ένα τρίτο μέρος για έναν διοργανωτή εκδήλωσης απαιτεί τη συλλογή πληροφοριών υγείας (όπως αποτελέσματα εξετάσεων), ανατρέξτε στην πολιτική απορρήτου και στους όρους του για να κατανοήσετε πώς συλλέχθηκαν και χρησιμοποιήθηκαν τα δεδομένα σας.

ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ
ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΑΣ & ΓΙΑΤΙ

Αυτή η ενότητα εξηγεί πώς χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες σας και τους νομικούς λόγους/σκοπούς για τους οποίους τις χρησιμοποιούμε.

  1. 1.
    Για την εκτέλεση της σύμβασής μας με εσάς
    • Όταν κάνετε αγορές. Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες σας όταν συνάπτετε μια σύμβαση με εμάς (για παράδειγμα, για να αγοράσετε εμπόρευμα ή εισιτήριο) ώστε να μπορούμε:
      • να επεξεργαστούμε την παραγγελία σας
      • να σας αποστείλουμε ηλεκτρονικά μηνύματα εξυπηρέτησης πελατών, συμπεριλαμβανομένων επιβεβαιώσεων κράτησης και υπενθυμίσεων για την εκδήλωση
      • να πληρωθούμε, και
      • να σας παρέχουμε υποστήριξη πελατών.
    • Συνεργάτες Εκδηλώσεων. Για κοινή χρήση με Συνεργάτες Εκδηλώσεων που παρέχουν υπηρεσίες για την εκδήλωση όπως ο Διοργανωτής ή ο Χώρος Διεξαγωγής, ώστε να μπορούν να πραγματοποιήσουν την εκδήλωση, να εκχωρήσουν θέσεις ή να σας ειδοποιήσουν σε περίπτωση αλλαγής στην εκδήλωση, ή για την παροχή σημαντικών πληροφοριών για την εκδήλωση.
    • Εγγραφή θαυμαστών. Ορισμένες από τις εκδηλώσεις μας προπωλούνται για εγγεγραμμένους θαυμαστές. Εάν το επιλέξετε, επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας για δημιουργία προφίλ και περιορισμό των δόλιων αγορών εισιτηρίων. Δεν χρειάζεται να εισέλθετε και εάν απορριφθείτε, αυτό δεν θα σας περιορίσει από την αγορά εισιτηρίων στο μέλλον. Για ένα πλήρες FAQ σχετικά με τον τρόπο χρήσης των δεδομένων σας, ανατρέξτε στις Συχνές Ερωτήσεις μας Βόρεια Αμερική ή Διεθνές
    • Διαγωνισμός, Διαγωνισμοί και Παραπομπές. Ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε τα στοιχεία σας για να επιβεβαιώσουμε την εγγραφή σας σε μια εκδήλωση ή διαγωνισμό. Μπορείτε να μας δώσετε τα στοιχεία του φίλου σας, για παράδειγμα μέσω της υπηρεσίας παραπομπής μας για να ενημερώσετε έναν φίλο για τον ιστότοπό μας ή να αγοράσετε μια δωροκάρτα. Θα χρησιμοποιήσουμε τα στοιχεία του φίλου σας μόνο για να παρέχουμε υπηρεσίες που ζητήσατε. Ο φίλος σας μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας για να μας ζητήσει να διαγράψουμε τα στοιχεία του.
  2. 2.
    Για τα έννομα επιχειρηματικά μας συμφέροντα
    • Εμπορία. Σύμφωνα με όσα αναφέρονται παρακάτω και όπου το επιτρέπουν οι τοπικοί νόμοι, Για να επικοινωνήσουμε μαζί σας με πληροφορίες ή προσφορές σχετικά με επερχόμενες εκδηλώσεις,προϊόντα ή υπηρεσίες (ισχύει για αγορές που απαντούν σε νόμιμη βάση) – αυτό μπορεί να είναι μέσω email, μέσω ειδοποίησης push και διαδικτύου, προβολής SMS ή σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μπορείτε να αλλάξετε τις προτιμήσεις μάρκετινγκ ανά πάσα στιγμή »δείτε την ενότητα « Οι επιλογές και τα δικαιώματά σας παρακάτω.
    • Διαφημίσεις & cookies. Σύμφωνα με όσα αναφέρονται παρακάτω και όπου το επιτρέπουν οι τοπικοί νόμοι, Για να παρέχουμε προσαρμοσμένων διαφημίσεων και μηνυμάτων μάρκετινγκ στις ιστοσελίδες και τις εφαρμογές μας (δείτε τον σύνδεσμο ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIE για περισσότερες πληροφορίες).
    • Έρευνα αγοράς και σχόλια από θαυμαστές. Για τη διεξαγωγή έρευνας αγοράς και ανάλυσης που βοηθά στη βελτίωση και την προσαρμογή των προϊόντων και των υπηρεσιών μας, ή για να επικοινωνήσουμε μαζί σας με έρευνες ικανοποίησης ή για να συμμετάσχουμε σε έρευνες χρηστών (όπως ομάδες εστίασης). Περιλαμβάνουμε μια επιλογή απεγγραφής για αυτού του είδους τις επαφές εάν δεν επιθυμείτε πλέον να τις λαμβάνετε.
    • Εξατομίκευση. Για να βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματα και ο ιστότοπός μας σχετίζονται με εσάς (ανάλογα με την αγορά σας). Για παράδειγμα, όταν «αγαπάτε» ορισμένους καλλιτέχνες και είδη, αγοράζετε εισιτήρια, παρακολουθείτε παραστάσεις με φίλους και εγγραφείτε για προπωλήσεις, θα σας ενημερώσουμε για παρόμοιες εκδηλώσεις που πιστεύουμε ότι μπορεί να σας ενδιαφέρουν. Δημιουργούμε ένα προφίλ χρήστη με τις πληροφορίες που έχετε και πώς χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας. Με την απενεργοποίηση της εξατομίκευσης, δεν θα λαμβάνετε προσωπικές προτάσεις και τυχόν ενημερωτικά δελτία στα οποία έχετε εγγραφεί θα είναι γενικά (αν και αν έχετε ζητήσει να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για συγκεκριμένους καλλιτέχνες ή χώρους, θα συνεχίσετε να τις λαμβάνετε)..

      Θα εξακολουθήσουμε να εκτελούμε δραστηριότητες δημιουργίας προφίλ όπου χρειάζεται, ώστε να μπορούμε να σας προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας, για παράδειγμα για σκοπούς ελέγχου απάτης και όπου εσείς ζητάτε συγκεκριμένα, να το κάνουμε, όπως για μια επαληθευμένη προπώληση θαυμαστών.

  3. 3.
    Για τα υπέρτατα νόμιμα επιχειρηματικά μας συμφέροντα
    • Για την αποτροπή ή ανίχνευση παράνομης συμπεριφοράς, για την προστασία ή επιβολή των νομικών μας δικαιωμάτων ή με όποιον άλλο τρόπο επιτρέπεται από το νόμο. Για παράδειγμα, για να είμαστε σίγουροι ότι τα εισιτήρια φτάνουν στα χέρια πραγματικών θαυμαστών. Για το σκοπό αυτό, ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε τις πληροφορίες σας για να αποτρέψουμε την πώληση εισιτηρίων στη μαύρη αγορά, την κατάχρηση της πνευματικής μας ιδιοκτησίας (λ.χ. τις δικές επωνυμίες ή αυτές των Συνεργατών μας στις Εκδηλώσεις), τις απάτες, ή άλλα εγκλήματα.
    • Προστασία τοποθεσίας. Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από την reCAPTCHA Enterprise και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
    • Ασφάλεια εκδήλωσης. Για την προστασία των θαυμαστών μας και τη διασφάλιση της ασφάλειας των δραστηριοτήτων μας και των δραστηριοτήτων των Συνεργατών μας στις Εκδηλώσεις.
  4. 4.
    Που έχετε δώσει τη συναίνεσή σας
    • Εμπορία. Όπου το επιτρέπει η τοπική νομοθεσία, Για να επικοινωνήσουμε μαζί σας με πληροφορίες ή προσφορές σχετικά με επερχόμενες εκδηλώσεις, προϊόντα ή υπηρεσίες (ισχύει για αγορές που βασίζονται στη συγκατάθεση) – αυτό μπορεί να είναι μέσω email, ειδοποιήσεων push και web, SMS ή πλατφορμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μπορείτε να αλλάξετε τις προτιμήσεις μάρκετινγκ ανά πάσα στιγμή, ανατρέξτε στην ενότητα « Οι επιλογές και τα δικαιώματά σας » παρακάτω.
    • Υπηρεσίες βάσει τοποθεσίας. Για παράδειγμα, οι εφαρμογές μας απαιτούν άδεια τοποθεσίας για λειτουργίες όπως την περιήγηση σε εκδηλώσεις κοντά στην τοποθεσία σας και τη λήψη ειδοποιήσεων push σχετικά με αυτές, ή την προβολή σας στον χάρτη σε μια εκδήλωση.
    • Διαφημίσεις & cookies. Όπου το επιτρέπει η τοπική νομοθεσία, Για να παρέχουμε προσαρμοσμένων διαφημίσεων και μηνυμάτων μάρκετινγκ στις ιστοσελίδες και τις εφαρμογές μας (δείτε τον σύνδεσμο ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIE για περισσότερες πληροφορίες).
    • Προσβασιμότητα. Για την επεξεργασία των δεδομένων της υγείας σας ώστε να ικανοποιήσουμε τις απαιτήσεις προσβασιμότητάς σας, όπου απαιτείται ειδικά και παρέχεται ρητή συναίνεση.
    • Εμπορικοί Συνεργάτες. Κάποιες φορές συνεργαζόμαστε με Εμπορικούς Συνεργάτες με τους οποίους ανταλλάσσουμε δεδομένα. Αυτοί οι τρίτοι ελεγκτές δεδομένων με τους οποίους συνεργαζόμαστε για να παρέχουμε επιπλέον υπηρεσίες πρόσθετης αξίας, όπως τα πακέτα ταξιδίων μας, οι χορηγοί ή οι αποκλειστικές συμφωνίες προπώλησης. Σε κάποιες περιστάσεις, όπου δεν απαιτείται κοινή χρήση για την εκτέλεση της σύμβασης που έχετε ζητήσει, θα ζητήσουμε τη συναίνεσή σας πριν κάνουμε κοινή χρήση και θα παρέχουμε πληροφόρηση σχετικά με το ποιες πληροφορίες θα κοινοποιηθούν και σε ποιους.
  5. 5.
    Για να προστατέψετε τα ζωτικά σας συμφέροντα
    • Υγεία και ασφάλεια. Οποιεσδήποτε πληροφορίες συλλέγονται από εμάς ή τους τρίτους συνεργάτες μας σύμφωνα με τις ισχύουσες απαιτήσεις υγείας και ασφάλειας θα χρησιμοποιηθούν μόνο για την επικοινωνία με τους συμμετέχοντες ή θα κοινοποιηθούν σε σχετικούς τοπικούς, κυβερνητικούς αξιωματούχους. Αυτές οι πληροφορίες διαγράφονται τακτικά.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΑΝΤΑΛΛΑΣΟΥΜΕ
ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΑΣ & ΓΙΑΤΙ
  • Εταιρείες Ticketmaster. Εντός του ομίλου Ticketmaster και της συνδεδεμένης οικογένειας εταιρειών (αναφέρονται παρακάτω), οι οποίες παρέχουν υπηρεσίες για λογαριασμό μας, όπως μάρκετινγκ, κατάρτιση προφίλ, αναφορές, τεχνική υποστήριξη και υποστήριξη για τα προϊόντα.
  • Τρίτα μέρη που παρέχουν υπηρεσίες για λογαριασμό μας. Οι τρίτοι πάροχοι υπηρεσιών, ορισμένοι από τους οποίους ενδέχεται να βρίσκονται εκτός της δικαιοδοσίας σας. Αυτοί περιλαμβάνουν:
    • παρόχους φιλοξενίας στο cloud, οι οποίοι παρέχουν την υποδομή πληροφορικής πάνω στην οποία βασίζονται τα παγκόσμια προϊόντα και τα συστήματά μας,
    • πλατφόρμες πληρωμών, οι οποίες παρέχουν την υποδομή για την επεξεργασία πληρωμών,
    • εξωτερικές ομάδες εξυπηρέτησης πελατών, οι οποίες υποστηρίζουν τις απαντήσεις σε ερωτήματα που μπορεί να έχετε,
    • παρόχους ασφάλειας πληροφοριών, οι οποίοι μας βοηθούν να διατηρήσουμε τις πλατφόρμες μας ασφαλείς, και
    • παρόχους μάρκετινγκ, οι οποίοι τροφοδοτούν τα αναλυτικά μας δεδομένα, τις επικοινωνίες μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.
  • Καθώς είμαστε μια παγκόσμια εταιρεία, οι πάροχοι των υπηρεσιών μας μπορεί να διαφέρουν σε κάθε αγορά, ωστόσο αναφέρουμε τους κύριους παγκόσμιους παρόχους μας παρακάτω:

    ΠάροχοςΠεριγραφή της υποστήριξηςΤοποθεσία
    Ticketmaster LLC & Ticketmaster UK LimitedΔιατηρεί τα προϊόντα και τα εργαλεία για την έκδοση των εισιτηρίων μας.Βόρεια Αμερική
    ZenDeskΥπηρεσίες υποστήριξης πελατών που βασίζονται στο cloud (κέντρα επικοινωνίας).Βόρεια Αμερική
    Braintree, υπηρεσία της PayPal Inc.Παγκόσμια διαδικτυακή πλατφόρμα επεξεργασίας πληρωμών που επιτρέπει ψηφιακές και κινητές πληρωμές για λογαριασμό καταναλωτών και εμπόρων.Βόρεια Αμερική
    Oracle America Inc.Υπολογιστικές λύσεις που παρέχουν αποθήκευση δεδομένων, πλατφόρμες cloud, χρηματοοικονομική επεξεργασία και λογισμικό διαχείρισης υποδομής.Βόρεια Αμερική
    OneTrust LLCΛογισμικό διαχείρισης βασισμένο στο cloud που παρέχει αυτοματοποίηση για αξιολογήσεις απορρήτου, σάρωση ιστότοπων, συμμόρφωση με cookies και διαχείριση περιστατικών και παραβιάσεων.Βόρεια Αμερική
    Salesforce Inc.Σύστημα έκδοσης εισιτηρίων που φιλοξενείται στο cloud για υπηρεσίες υποστήριξης (CRM, αυτοματοποίηση μάρκετινγκ και αναλυτικά στοιχεία).Βόρεια Αμερική
    Concentrix CVG PhilippinesΕξωτερική υποστήριξη πελατών που παρέχει υπηρεσίες κέντρου επικοινωνίας (ένας συνδυασμός κλήσεων πώλησης, κλήσεων εξυπηρέτησης πελατών και e-mail σε διάφορα συστήματα έκδοσης εισιτηρίων).Μανίλα, Μαυρίκιος
    Συνεργασία με την MicrosoftΛογισμικό υπολογιστών και συναφείς υπηρεσίες.Βόρεια Αμερική
    Amazon Web Services (AWS)Υπηρεσία φιλοξενίας και υποδομής στο cloud η οποία παρέχει ασφαλή φιλοξενία και αποθηκευτικό χώρο για υπολογιστικές λύσειςΒόρεια Αμερική
  • Συνεργάτες Εκδηλώσεων. Οι Συνεργάτες Εκδηλώσεων είναι οι οντότητες με τις οποίες συνεργαζόμαστε ώστε να πραγματοποιηθεί η εκδήλωση, όπως για παράδειγμα ο διοργανωτής, ο χώρος διεξαγωγής ή ο καλλιτέχνης. Ανταλλάσσουμε τις πληροφορίες σας με τους Συνεργάτες των Εκδηλώσεών μας ώστε να μπορούν να διοργανώσουν την εκδήλωση και για άλλους λόγους που περιγράφονται στις πολιτικές απορρήτου τους. Θα κατονομάσουμε τους Συνεργάτες της Εκδήλωσης όταν αγοράσετε ένα εισιτήριο ώστε να γνωρίζετε ποιος θα λάβει τα δεδομένα σας, και θα σας δοθεί η επιλογή να εγγραφείτε στη λήψη υλικού μάρκετινγκ από αυτούς (ανάλογα με την αγορά σας).
  • Πώληση του εισιτηρίου σας στο Ticketmaster. Εάν αγοράζετε ή πουλάτε εισιτήρια στον ιστότοπό μας, ενδέχεται να αποκαλύψουμε τα στοιχεία σας στον αγοραστή ή στον πωλητή (όπως ισχύει) για σκοπούς εκπλήρωσης της παραγγελίας – που σημαίνει ότι παίρνετε το εισιτήριο που αγοράσατε ή πληρώσετε για το εισιτήριο που πουλήσατε.
  • Προϊόντα τρίτων. Εάν έχετε αγοράσει αγαθά ή υπηρεσίες από τρίτους (λ.χ. ασφάλεια εισιτηρίου ή εμπορευμάτων), θα ανταλλάξουμε δεδομένα με αυτούς ώστε να επεξεργαστούν και να ολοκληρώσουν τις παραγγελίες σας. Κατά την πραγματοποίηση μιας διαδικτυακής πληρωμής, αυτές ενδέχεται να υποβληθούν σε επεξεργασία από την Braintree, έναν πάροχο ηλεκτρονικών πληρωμών και μια υπηρεσία του PayPal. Ανατρέξτε στην Πολιτική Απορρήτου της Braintree για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η Braintree επεξεργάζεται προσωπικές πληροφορίες που σχετίζονται με πληρωμές με πιστωτικές κάρτες.
  • Εμπορικοί Συνεργάτες. Αυτοί είναι τρίτοι με τους οποίους συνεργαζόμαστε για την παροχή επιπλέον υπηρεσίες πρόσθετης αξίας. Καθώς οι εμπορικοί Συνεργάτες με τους οποίους συνεργαζόμαστε ποικίλουν ανάλογα με την υπηρεσία, χρησιμοποιούμε πληροφορίες just-in-time ώστε να σας γνωστοποιούμε πότε θα κοινοποιούνται τα δεδομένα με αυτούς και ότι η επεξεργασία θα γίνεται σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου τους.
  • Γνωστοποιήσεις βάσει νόμου. Ενδέχεται να μοιραστούμε πληροφορίες για να απαντήσουμε σε δικαστική απόφαση ή κλήτευση. Ενδέχεται επίσης να κοινοποιήσουμε πληροφορίες εάν μια κρατική υπηρεσία ή ερευνητικό όργανο εδώ το επιτρέπει ή απαιτείται από τη νομοθεσία. Εναλλακτικά, ενδέχεται να κοινοποιήσουμε πληροφορίες όταν διερευνούμε πιθανή απάτη.
  • Διάδοχοι. Ενδέχεται να κοινοποιήσουμε πληροφορίες σε οποιονδήποτε διάδοχο ολόκληρης ή μέρους της επιχείρησής μας. Για παράδειγμα, εάν μέρος της επιχείρησής μας πωληθεί, ενδέχεται να δώσουμε τη λίστα πελατών μας ως μέρος αυτής της συναλλαγής.

Ενδέχεται να κοινοποιήσουμε τις πληροφορίες σας για λόγους που δεν περιγράφονται σε αυτήν την πολιτική. Θα σας το πούμε πριν το κάνουμε αυτό.

ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ &
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ

Τα δικαιώματα και οι επιλογές σας ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα από την οποία προσπελάσατε τις υπηρεσίες μας. Αυτά έχουν χωριστεί παρακάτω. Για να αγοράσουν και να αποκτήσουν πρόσβαση σε εισιτήρια, οι θαυμαστές πρέπει πρώτα να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό Ticketmaster και να παράσχουν προσωπικές πληροφορίες. Αυτό μας βοηθά να εξυπηρετούμε καλύτερα τις ανάγκες των μεμονωμένων οπαδών και να εκδίδουμε ψηφιακά εισιτήρια. Επιλέγοντας να μην παρέχετε τα στοιχεία σας κατά τη δημιουργία λογαριασμού, οι θαυμαστές δεν θα μπορούν να αγοράσουν και να αποκτήσουν πρόσβαση σε ψηφιακά εισιτήρια.

  1. 1.
    Οι επιλογές σας

    Εάν μας έχετε δώσει τη συγκατάθεσή σας, (ισχύει για τις αγορές μας που βασίζονται στη συγκατάθεση), μπορείτε να την αποσύρετε ως εξής:

    • Για να σταματήσετε να λαμβάνετε μηνύματα σχετικά με το μάρκετινγκ, μπορείτε να αλλάξετε τις επιλογές σας μέσα στο λογαριασμό σας, να ακολουθήσετε τις οδηγίες κατάργησης εγγραφής σε όποιο από τα email που σας στέλνουμε ή να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα το κάνουμε για σας.
    • Για να εξαιρεθείτε από τη χρήση cookies. και εργαλείων παρακολούθησης, ανατρέξτε στην Πολιτική μας για τα Cookies. Αυτό μπορείεπίσης, να γίνει με ενημέρωση των προτιμήσεών σας στο εργαλείο διαχείρισης cookie σε οποιονδήποτε από τους ιστότοπους και τις εφαρμογές μας.
    • Για να εξαιρεθείτε από την παρακολούθηση τοποθεσίας και τις ειδοποιήσεις push, μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις στη συσκευή σας ή να απενεργοποιήσετε την τοποθεσία σας. Για να διακόψετε τις ειδοποιήσεις push από τον Ιστό, θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησής σας.

    Σε περιπτώσεις που έχουμε επικαλεστεί έννομο συμφέρον (που ισχύει για τις αγορές μας που βασίζονται σε έννομο συμφέρον), μπορείτε να αντιταχθείτε σε αυτήν τη διαδικασία ως εξής:

    • Για να αντιταχθείτε στη λήψη ενημερώσεων μάρκετινγκ από εμά, μπορείτε να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας στον λογαριασμό σας, να ακολουθήσετε τις οδηγίες απεγγραφής σε οποιοδήποτε από τα email που σας στέλνουμε ή να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα το κάνουμε για εσάς.
    • Για να προβάλλετε αντίρρηση στην εξατομίκευση, μπορείτε να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας μέσα από τον λογαριασμό σας. Αν η επιλογή αυτή δεν είναι διαθέσιμη, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα το κάνουμε εμείς για σας.
    • Για να προβάλλετε αντίρρηση στο να επικοινωνούμε μαζί σας ως μέρος ανατροφοδότησης θαυμαστών, μπορείτε να καταργήσετε την εγγραφή σας μέσω των μηχανισμών στα μηνύματα προς εσάς ή να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα το κάνουμε εμείς για σας.
  2. 2.
    Τα δικαιώματά σας

    Ως παγκόσμια εταιρεία, οι θαυμαστές μας βρίσκονται σε όλο τον κόσμο, ανάλογα με την αγορά σας υπάρχουν συγκεκριμένοι νόμοι και κανονισμοί σχετικά με τα δικαιώματα απορρήτου, όπως ο GDPR στην Ευρώπη, ο LGPD στη Βραζιλία και ο CCPA στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τα παρακάτω δικαιώματα ενδέχεται να ισχύουν στην αγορά σας.

    • Το δικαίωμα να ζητήσετε να διαγραφούν οι πληροφορίες σας, αλλιώς γνωστό ως διαγραφή ή περιορισμός περαιτέρω χρήσης. Το δικαίωμα διαγραφής ή διαγραφής του λογαριασμού σας δεν μπορεί να γίνει όταν έχετε εισιτήριο ή συναλλαγή για μελλοντική εκδήλωση, ακόμη και αν έχετε εκτυπώσει ή λάβει αυτά τα εισιτήρια, οπότε μόλις περάσει το συμβάν, αυτό το αίτημα μπορεί να ασκηθεί. Η διαγραφή του λογαριασμού σας θα έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια της πρόσβασης σε τυχόν ψηφιακά στοιχεία (δηλαδή NFT) που μπορεί να σας ανήκουν.
    • Το δικαίωμα να ζητήσετε αντίγραφο των πληροφοριών που διατηρούμε για εσάς, γνωστό και ως δικαίωμα πρόσβασης
    • Το δικαίωμα διόρθωσης, τροποποίησης ή ενημέρωσης των πληροφοριών που μας έχετε δώσει (όπου έχετε μαζί μας λογαριασμό και μπορείτε επίσης να το κάνετε αυτό πραγματοποιώντας σύνδεση και ενημερώνοντας τις πληροφορίες σας).
    • Το δικαίωμα αμφισβήτησης όποιας αυτοματοποιημένης απόφασης λάβουμε για εσάς. Μια αυτοματοποιημένη απόφαση είναι μια απόφαση που λαμβάνεται χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση η οποία έχει νομικές συνέπειες (λ.χ. πιστωτικός έλεγχος). Συνήθως δεν πραγματοποιούμε αυτοματοποιημένες αποφάσεις, αλλά εάν το κάνουμε, δηλώνουμε ξεκάθαρα τα σημεία στα οποία λαμβάνονται τέτοιες αποφάσεις.

    Για να ασκήσετε οποιοδήποτε από τα παραπάνω δικαιώματα, επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Ιστού (εδώ), χρησιμοποιήστε το email που σχετίζεται με τον λογαριασμό σας για να εντοπίσετε τα προσωπικά σας δεδομένα. Μπορείτε να ορίσετε έναν εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο για την υποβολή αιτημάτων για λογαριασμό σας. Για να θεωρηθεί επαληθευμένος ένας εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος, πρέπει να παράσχετε στον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο μια υπογεγραμμένη, γραπτή ένορκη δήλωση για να υποβάλει τέτοια αιτήματα ή εξουσιοδότηση. Ενδέχεται να επικοινωνήσουμε μαζί σας για να επαληθεύσουμε την ταυτότητά σας πριν επεξεργαστούμε το αίτημα ενός αντιπροσώπου. Η μη τήρηση αυτών των οδηγιών μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την αδυναμία μας να επεξεργαστούμε το αίτημά σας.

    Λάβετε υπόψη ότι, ενώ θα αξιολογούμε προσεκτικά κάθε αίτημα που λαμβάνουμε, τα δικαιώματά σας και η χρονική περίοδος για την άσκηση ενός δικαιώματος ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον τόπο διαμονής σας και ενδέχεται να μην χρειάζεται πάντα να συμμορφωνόμαστε. Όταν συμβεί αυτό, θα εξηγήσουμε γιατί.

    You have certain choices about how we use your information.
    You have rights pertaining to the collection, use, and sharing of your personal information.
    Depending on where you live in the United States, for all other countries please see Global Rights above, you may have specific rights around your personal information. Below we explain what those rights are and how you can exercise them:

    • Disclosure. You have the right to request a report showing the personal information collected, shared, and sold about you.
    • Deletion. You have the right to request that we delete any personal information collected from or about you.
    • Correction. You have the right to request that we correct inaccurate personal information collected from or about you.
    • Opt-Out of Sale/Profiling. You have the right to opt out of the sale of your personal information. This will also opt you out of targeted advertising or profiling. To opt-out click here.
    • Non-Discrimination. We shall not discriminate against you based on your exercise of any of the above rights.

    You may submit a request to enact any of the above rights by clicking here to submit a request or calling us at 855-663-0150. You may also submit your request by mailing a letter to the address at the bottom of this policy. Please be sure to include your full name, email address, and which type of request you are making in your letter.

    Your “Do Not Sell or Share” Rights Under the CCPA. Under the California Consumer Privacy Act (CCPA), California residents have the right to opt out of Ticketmaster sale or sharing of their personal information, as defined by the CCPA. California residents may exercise this right to opt out online by submitting a “Do Not Sell or Share My Information” request here. Alternatively, California residents may submit a request to opt out of sales or sharing by calling us at 855-663-0150.

    To verify your identity, we may collect information such as your full name and email address. This information will be compared to our existing records to verify the identity of the individual submitting the request. We may also require you to confirm your request via an automated email message before responding to your privacy rights request. Depending on the sensitivity of the information requested and the type of request, we may require additional information to verify your identity before responding.  We will respond to your request within 45 days if possible and required under the law. Please note that if you we deny your request, you may appeal this denial by contacting us using the information at the bottom of this policy.

    Personal Information Collected:

    • Names and Aliases
    • Physical Address
    • Phone Number
    • E-Mail Address
    • IP Address
    • Unique Identifiers
    • Interactions with Customer Service
    • Information about transactions made on our services
    • Fan Preferences and Attributes
    • Cookies/Web Beacons - We use tracking tools like browser cookies and web beacons. To learn more about these tools and to control them, please click here.

    Sensitive Personal Information. Please note that we will never use or disclose any sensitive personal information you give us except to provide you with the goods and services you have requested or for the limited purposes allowed under the law.

    Personal Information Disclosed for a Business Purpose or Sold/Shared:

    Categories of Personal InformationPersonal InformationDisclosed for a Business PurposeSoldCategories of Third-Party Recipients
    IdentifiersNames and AliasesxxBusiness Partners, Data Brokers, Technical Service Providers
    Physical Addressxx
    Phone Numberxx
    E-Mail Addressxx
    IP AddressxxBusiness Partners, Technical Service Providers
    Unique Identifiersxx
    Unique Tax Identifiersx Government Entities
    Commercial InformationInteractions with Customer Servicex Technical Service Providers
    Information about transactions made on our servicesxxBusiness Partners, Data Brokers, Technical Service Providers
    Individual’s Preferences and Attributesxx
    Internet/ Electronic ActivityCookies/Web Beaconsxx
    Device Attributesxx
    Sensitive Personal InformatioSSN/TINx Technical Service Providers, Government Agencies
    Health Informationx
    Drivers License/Passport Numberx
    Demographic InformationxTechnical Service Providers
    Precise Geolocationx

    Personal information that you provide for a specific purpose will not be sold or used for targeted advertising or profiling in furtherance of decisions that produce legal or similarly significant effects.

    You may designate an authorized agent to submit requests on your behalf. For an authorized agent to be considered verified, you must provide the authorized agent with signed, written affidavit to make such requests or a power of attorney. We may follow up with you to verify your identity before processing an agent’s request. Failure to follow these instructions may result in our inability to process your request.

    To view our CCPA request metrics, please click here.

    “Shine the Light” Law. If you are a California resident and have an established business relationship with us, you can email us to request a list of the personal information we have shared with third parties for their marketing purposes. We will also give you a list of the third parties that have received your information. You can make a request one time each year. Mention in your email that you are making a "California Shine the Light" inquiry. We will respond within 30 days.

    Do Not Track. Our websites and apps are not designed to respond to "do not track" requests from browsers.

    Our websites respond to global privacy control—or “GPC”—signals, if we detect that a browser is communicating a GPC signal, we will process that as a request to opt that browser and device out of ‘sale’ via cookies and tracking tools on our website. Note that if return to our website from a different device or use a different browser on the same device, you will need to opt out (or set GPC for) that browser and device as well.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
φροντίζω
η πληροφορία σου

Έχουμε λάβει μέτρα ασφαλείας για την προστασία των στοιχείων σας. Τα μέτρα ασφαλείας που χρησιμοποιούμε θα εξαρτηθούν από τοείδος των στοιχείων που συλλέγονται. Εάν πιστεύετε ότι έχει δημιουργηθεί ένας μη εξουσιοδοτημένος λογαριασμός χρησιμοποιώντας το όνομά σας, επικοινωνήστε μαζί μας. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για ιστότοπους και εφαρμογές τρίτων. Εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο τρίτου μέρους, θα μεταφερθείτε σε ιστότοπους που δεν ελέγχουμε. Αυτή η πολιτική δεν ισχύει για τις πρακτικές απορρήτου αυτών των ιστότοπων. Διαβάστε προσεκτικά την πολιτική απορρήτου άλλων ιστοσελίδων. Ο ιστότοπός μας μπορεί επίσης να εξυπηρετεί περιεχόμενο τρίτων που περιέχει τα δικά του cookies ή τεχνολογίες παρακολούθησης.

Για πόσο μεγάλο διάστημα διατηρούμε τα προσωπικά σας δεδομένα;

Ο λογαριασμός σας στο Ticketmaster. Ο λογαριασμός σας είναι η ψηφιακή σας ταυτότητα στο Ticketmaster. Είναι ο τρόπος με τον οποίο διασφαλίζουμε ότι οι αγορές των εισιτηρίων σας είναι ασφαλείς και συνδεδεμένες με ένα άτομο. Είναι επίσης η κύρια βάση για να καθορίσουμε για πόσο μεγάλο διάστημα διατηρούμε τα δεδομένα σας.

Κάθε φορά που αγοράζετε ένα εισιτήριο, συνδέεστε στο λογαριασμό σας ή αλληλεπιδράτε μαζί μας, καταγράφουμε αυτή τη δραστηριότητα. Όσο ο λογαριασμός σας παραμένει ενεργός, θα συνεχίσουμε να διατηρούμε τα δεδομένα που έχουμε επεξεργαστεί για εσάς. Για παράδειγμα:

  • θα διατηρήσουμε τις αγορές ή τα αγαπημένα σας, για να μπορούμε να σας προτείνουμε σχετικές εκδηλώσεις,
  • θα κρατήσουμε τα εισιτήριά που είναι εκχωρημένα σε εσάς, ώστε να συνεχίσουμε να παρέχουμε εκδηλώσεις σε αληθινούς θαυμαστές, και
  • θα διατηρήσουμε τον λογαριασμό σας επιβεβαιωμένο και ασφαλή.

Οι πληροφορίες σας θα διαγραφούν εάν (1) ζητήσετε τη διαγραφή του λογαριασμού σας, και σε αυτή τη περίπτωση ο λογαριασμός σας και τα σχετικά δεδομένα θα διαγραφούν το αργότερο μέσα σε 90 ημέρες, ανάλογα με τα χρονικά πλαίσια που απαιτούνται από τους τοπικούς νόμους σας, ή (2) ο λογαριασμός σας είναι αδρανής για 7 χρόνια.

Εκτός από αυτόν τον κανόνα βάσει λογαριασμού, η διατήρηση των δεδομένων σας καθορίζεται επίσης βάσει των ακόλουθων:

  • για να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες που έχετε ζητήσει. Για παράδειγμα, όταν αγοράζετε εισιτήρια ή υπηρεσίες από εμάς, δεν μπορούμε να διαγράψουμε τον λογαριασμό σας όταν έχετε μια επερχόμενη εκδήλωση, καθώς δεν θα μπορείτε να παρακολουθήσετε την εκδήλωση που έχετε αγοράσει.
  • όταν κάποιος νόμος απαιτεί από εμάς να διατηρήσουμε τα δεδομένα σας. Για παράδειγμα, διατηρούμε ορισμένες πληροφορίες αγοράς για λογιστικούς και φορολογικούς σκοπούς ακόμη και μετά τη διαγραφή του λογαριασμού σας.
  • όταν έχουμε επεξεργαστεί ορισμένα δεδομένα με τη συγκατάθεσή σας. Για παράδειγμα, εάν μας έχετε παράσχει λεπτομέρειες σχετικά με τις ανάγκες σας για πρόσβαση, εάν ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας για αυτήν την επεξεργασία, θα διαγράψουμε αυτά τα δεδομένα.
  • Ασφάλεια. Διατηρούμε επίσης περιορισμένες πληροφορίες σε ξεχωριστές βάσεις δεδομένων για να διατηρήσουμε τις πλατφόρμες μας ασφαλείς, όπως για τον εντοπισμό και την πρόληψη απάτης, την ενίσχυση της προστασίας της κυβερνοασφάλειας και την επιβολή των όρων μας και κάθε απόπειρα παράκαμψής τους.

Όταν ενεργοποιούνται οι περίοδοι διατήρησής μας:

  • διαγράφουμε με ασφάλεια τα δεδομένα, ή
  • ανωνυμοποιούμε τα δεδομένα. Για παράδειγμα, όταν θέλουμε να κάνουμε αναφορές για τις ετήσιες πωλήσεις, διατηρούμε τις πληροφορίες πωλήσεων, αλλά καταργούμε τυχόν πληροφορίες που συνδέουν τις πωλήσεις με άτομα που πραγματοποίησαν τις αγορές.

Μεταφορές δεδομένων

Ως μέρος ενός παγκόσμιου ομίλου εταιρειών με έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες, ενδέχεται να χρειαστεί να μεταφέρουμε τα δεδομένα σας εκτός της χώρας διαμονής σας. Αυτό συμβαίνει όταν:

  • βασιζόμαστε σε κοινές υπηρεσίες που παρέχονται από τον όμιλο εταιρειών Ticketmaster, μερικές από τις οποίες ενδέχεται να βρίσκονται εκτός της χώρας στην οποία κατοικείτε. Για παράδειγμα, η παγκόσμια πλατφόρμα μας σχεδιάζεται και συντηρείται κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο.
  • όταν γίνονται περιοδείες παγκόσμιου φήμης, προκειμένου να σας παρέχουμε μια απρόσκοπτη εμπειρία, τα δεδομένα σας ενδέχεται να μεταφερθούν διεθνώς, εάν δεν έχουν ως βάση τη χώρα της διαμονής σας.
  • Χρησιμοποιούμε παρόχους υπηρεσιών απ' όλο τον κόσμο, όπως αυτοί που αναφέρονται παραπάνω.

Όταν διαβιβάζονται πληροφορίες με αυτόν τον τρόπο, εφαρμόζονται αυστηροί κανόνες ώστε να διασφαλίζεται ότι τα δεδομένα σας προστατεύονται ακόμη σε υψηλό βαθμό. Όπου το κάνουμε αυτό, θα διασφαλίζουμε ότι υπάρχουν και εφαρμόζονται οι κατάλληλες εγγυήσεις. Όταν οι πληροφορίες σας μεταφέρονται εκτός της τοπικής σας αγοράς, χρησιμοποιούμε συμβατικά μέτρα και εσωτερικούς μηχανισμούς που απαιτούν από τον παραλήπτη να συμμορφώνεται με τα πρότυπα απορρήτου του εξαγωγέα, θα χρησιμοποιήσουμε έναν από τους μηχανισμούς που αναφέρονται παρακάτω.

  • Συμβατικές ρήτρες, όπως οι τυπικές συμβατικές ρήτρες που έχουν εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και άλλους ρυθμιστικούς φορείς, όπου ισχύουν.
  • Δεσμευτικοί Εταιρικοί Κανόνες
  • Δεσμευτικοί Εταιρικοί Κανόνες για τους Εκτελούντες Επεξεργασία

Για περισσότερες πληροφορίες, ή για να λάβετε αντίγραφο των σχετικών εγγράφων, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Εταιρίες Ticketmaster ανά χώρα

Ο υπεύθυνος για την επεξεργασία δεδομένων που επεξεργάζεται τα δεδομένα σας εξαρτάται από την αγορά στην οποία έχετε λογαριασμό ή συνδρομή. Η οικογένεια εταιρειών Ticketmaster παρέχει επίσης υπηρεσίες υποστήριξης για κοινό λογαριασμό και ως εκ τούτου ενεργούν ως εκτελούντες για λογαριασμό του υπεύθυνου επεξεργασίας δεδομένων στον οποίο έχετε παράσχει τα δεδομένα σας.

ΧώραΕταιρίαΔιεύθυνση
AustraliaTicketmaster Australasia Pty LtdLevel 5, 364 Lonsdale Street,Melbourne, Victoria 3000,Australia
New ZealandTicketmaster NZ Ltd34 Shortland Street,Auckland Central, Auckland 1010,New Zealand
AustriaTicketmaster Gmbh Niederlassung Wien (Austrian Branch)Alser Str. 21/9, A- 1080 Wien,Austria
BelgiumTicketmaster Belgium N.V.Esplanade 1 box 33,1020 Brussels, Belgium
BrazilTicketmaster Brasil Ltda. / CNPJ No. 42.789.521/0001-10Avenida Nova Independencia, 87
ChileTicketmaster Chile SpACalle Benjamin Nº 2935, Office 802, commune of Las Condes,Santiago
Czech RepublicTicketmaster Česká republika, a.s.Jungmannova 26/15, Nové Město Praha 1, 110 00, Czech Republic
DenmarkTicketmaster Danmark A/SGammel Kongevej 60,5th, 1850 Frederiksberg C,Denmark
FinlandTicketmaster Suomi OyKeskuskatu 6, 00100 Helsinki,Finland
FranceTicketnetChallenge 92, 101 av. François Arago, 92017 Nanterre
GreeceTicketmaster Hellas S.A.26 Vouliagmenis Avenue,Glyfada, 166 75 Athens,Greece
GermanyTicketmaster GmbHSpree-Forum, Alt-Moabit 60, 10555 Berlin (Tiergarten),Germany
CyprusTickethour (Cyprus) LimitedGiannou Kranidioti 10,Nice Day House,6th Floor, Flat/Office 602,1065 Limassol, Cyprus
IrelandTicketline Unlimited Company t/a Ticketmaster2nd floor, College Park House,20 Nassau Street,Dublin 2, D02 VY46
IsraelTicketmaster Israel Ltd.7 Yitzhak Rabin Blvd,Rishon Lezion, Israel
ItalyTicketmaster Italy s.r.l.Via Pietrasanta 14,20141 Milano, Italy
NetherlandsTicketmaster B.V.Regulusweg 5,2516 AC 's-Gravenhage,The Netherlands
NorwayBillettservice ASTorggata 5, 0181 Oslo,Norway
PeruTicketmaster Peru S.A.Calle Bolognesi N° 180, Miraflores, Province and Department of Lima
PolandTicketmaster Poland sp. z o.o.ul. Bukowińska 22b,02-703 Warsaw, Poland
QatarTicketmaster Doha, LLCAl Jaidah Square, Regus Doha Downtown, 63 Airport Road, 1st Floor, Umm Ghuwailina Zone 27,P. O. Box 23289, Doha, Qatar
Saudi ArabiaTicketmaster Arabia Company LLCKing Fahad Road, Al Olaya, P.O. Box 300807, Post Code 12214,Riyadh, Kingdom of Saudi
SpainTicketmaster Spain S.A.U.Paseo San Juan, 104, 6º2ª -Barcelona
SwedenTicketmaster Sverige ABBox 12247, 102 26 Stockholm,Sweden
SwitzerlandTicketmaster Schweiz AGZürichstrasse 125,CH 8600 Dübendorf,Switzerland
United KingdomTicketmaster UK Limited30 St. John Street, London, England, EC1M 4AY
TurkeyBiletix Bilet Dağıtım, Basım ve Ticaret A.Ş.Ayazağa Mah. Azerbaycan Cad.Vadi İstanbul 3B/2-3 Sarıyer –İstanbul,TÜRKİYE
ThailandThaiticketmajor Co.,Ltd 3199 Maleenont Tower, 27th Floor Rama 4 Road, Khlong Tan Subdistrict, Khlong Toei District Bangkok, 10110 Thailand
UAETicketmaster Middle East FZ-LLCUnit 304-305, Block C, Office Park Building, Dubai Internet City, PO Box 502729, Dubai,UAE
South AfricaTicketmaster South Africa Proprietary Limited6th floor, Earlgo Building, 2 Park Road, Gardens, Cape Town, South Africa 8001
MexicoTicketmaster New Ventures S. de R.L. de C.V.Independencia No. 90, Colonia Centro Area 5, Alcaldía Cuauhtémoc, CP 06050, Mexico City
SingaporeTicketmaster-Singapore Pte. Ltd.The Adelphi, 1 Coleman Street, 10-10, Postal 179803
TaiwanTixcraft Inc.10F., NO.270, SEC. 3, Nanjing E.Road., Songshan DIST., Taipei City,10551, Taiwan (R.O.C.)
CanadaTicketmaster Canada Holdings ULC1 Blue Jays Way, Suite 3900 Toronto, ON M5V 1J3, Canada
United StatesTicketmaster L.L.C9348 Civic Center Drive, Beverly Hills, California 90210, USA